Ion Avram – Just Published

Ion

 

Revenind la site-ul propriu tocmai lansat de colegul si prietenul meu Ion Avram, sint acolo lucrari de design foarte bune, facute pentru diferite companii de marketing, o parte din ele gindite impreuna.

Nu am stiut sa scriu despre acestea la timpul lor, asa ca fac doar trimitere la citeva la care am muncit ceva si de care imi place cu atit mai mult:

Arca Lui Noe = Arca ridicata cu fotografii spectaculoase si initiative serioase, POS Mediu = investitii in infrastructura de mediu, Polystart/DUNN AG = constructii BigTime, Industrial Cruman = reparatorul/pompier cu o mie de repere in magazie.

Bafta si trafic util!

Packaging Amigo – un proiect cu radacini de acum 5 ani

tin_today

 

Ideile de acum citiva ani despre cum ar fi aratat Amigo pe raft, 5 ani in viitor, au prins viata acum. Designul atunci si acum tocmai publicat pe site-ul partenerului meu, Ion Avram, in continuare graphic designer pentru Amigo.

Propunerea de atunci a fost inspirata de o lucrare originala adusa din Brazilia, pictura naiva realizata de o doamna din Cornélio Procópio, statul Paraná.  Ramine pentru Don Café sa exploateze aceasta evolutie de brand, sperind ca va fi mai mult decit un packaging aniversar.

Toate bune companiei si fostilor colegi.

Materiale disponibile via http://avramion.com, apartinind companiei Panfoods Romania.

rebranding

Restart

Ieri am finalizat lucrul la Panfoods Romania, sau cafeaua Amigo. Au fost 3 ani extraordinari la marketing, pentru mine, venit din publicitate. La final pot trage linie peste o etapa reusita profesional dar fericita si pe alte planuri.

Brandul Amigo este, pe cercetarile de la inceputul anului, market leader in piata de cafea solubila pura, atit in vinzari cit si in cifrele de brand. Fara a detalia foarte mult (poate nici nu se cade), daca in 2008 era acel Amigo pe care il stim din bucatarie, din sloganul ‘si esti ca nou’ si aflat pe locul 2-3 ca si market share, in 2010 a devenit un brand mult mai viu, cu o manifestare solida la raft si care a fost tot anul nr. 1 atit pe Nielsen cit si pe MEMRB.

Cifrele de acum sint in egala masura rezultatul muncii oamenilor de la vinzari, determinati si foarte buni in ceea ce fac, si rezultatul bugetului si strategiei de marketing. Mai departe, Adina, colega mea de la marketing, va avea flerul feminin sa faca acest melanj sa continue, a fost intotdeauna mai priceputa decit mine in a intelege cum functioneaza o corporatie de vinzari.

Pentru mine este un fresh restart la Transform Marketing Events. Este locul unde doresc sa aplic aceasta experienta duala, de marketer si de agentie, pe ideile si bugetele clientilor companiei :>.

Acesta este un motiv pentru care deschid blogul; doresc sa spunem, eu si alti oameni care au treaba cu Transform, ceva util si nu frivol, despre marketing si comunicare.

Este indeajuns pentru un prim post.

Toate bune.

Eduard