Search Online – Buy Instore

Este un subiect actual de ceva timp, conversia engagementului online in cumparari la raft. Citind despre aplicatii digitale in retail, am dat de citeva articole cu aplicatii mai spectaculoase sau mai analitice – via Fishington Post, sau aici, mai degraba aici.

Una dintre directiile de rezolvare pare sa fie blur-ul intre experienta de shopping online/brick&mortar – te lasi impresionat online, incepi achizitia si finalizezi in-store, confirmind in realitate impresia formata pe net.

O alta rezolvare este in directia inversa si mai costisitoare, crearea experientelor instore care duc catre exprimarea online a brandului – fie ca vorbim de integrarea QR-codurilor ca extensie instant a etichetei de produs, sau diverse variante de augmented reality, cu sau fara POSM-uri digitale.

Cu exceptia solutiilor care interfereaza radical cu obiceiurile cumparatorilor in magazine (spre ex., amplasarea unor device-uri de brand entertainment intr-un hipermarket plin de cumparatori cu trolleys sau informatii la raft care presupun mai multi pasi de facut pe smartphone), probabil ca aplicatiile digitale isi vor gasi optimul prin care sa dezvolte experienta pozitiva la raft si sa dea rezultate concrete in vinzari.

Cert este ca loc de idei si incercari noi este, domeniul aplicatiilor mobile de interactiune cu raftul este efervescent.

Acum citva timp, cu ajutorul unor prieteni tehnici am facut o astfel de aplicatie; trans’from este un instrument de incentive instant, in locatie si ulterior, un potential instrument de CRM.

Cum face asta:

  • este pe de-o parte un QR code scanner care primeste un incentive sau mai multe pentru posesor – o invitatie, un voucher de discount, un free-bee, etc – pe care il valideaza/utilizeaza in locatie – magazin, eveniment, horeca – prin scanare de cod QR;
  • pe de alta parte, este un carrier de continut, cu update; functioneaza ca un instrument de media sociala, dar primeste din server continut particularizat pentru fiecare utilizator (la limita)

Sint doua lucruri suplimentare care merita spuse, inainte de a testa softul:

  • este flexibil, se poate configura ca si functionalitati si design pentru fiecare client/brand in parte si
  • este o experienta real time, atit pentru utilizatorul de telefon care primeste incentive pe loc, in momentul tranzactiei, cit si pentru client, caruia serverul ii raporteaza instant progresul activitatii, fie ca este promotie, fie ca sint postari.

Mai multe detalii se gasesc pe email si tel. – v. cartea de vizita de pe site – acelasi lucru obtineti scanind codul de mai jos.

Share on FacebookShare on LinkedInEmail this to someoneTweet about this on Twitter

Published by

Eduard Ciocirlan

http://ro.linkedin.com/pub/eduard-ciocirlan/0/ab7/b75

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code