Mobile, Retail, Consumer – link-uri catre doua studii recente

total-retail-intro

 

 

 

 

images

 

 

 

 

 

 

http://goo.gl/T6xsmd

http://goo.gl/Uyd51d

Mai sus sint link-uri catre doua studii aparute in 2014, ultimul chiar luna aceasta; companiile sint prestigioase si stiu despre ce vorbesc. Totusi, dincolo de cifre si concluzii gata mestecate, merita cautate (probabil cumparate) datele de detaliu pentru a face si alte analize.

Pe scurt, eu am retinut o concluzie comuna celor doua studii – datorita mobilului si noilor asteptari si comportamente de consum, retailul este pregatit pentru schimbari majore pe toate planurile, atit in fata – servicii, incentive, tranzactii, plati – cit si in bucataria proprie – infrastructura si gestiunea acestor noutati catre consumatori.

Sint si altele de comentat, insa mai simplu pe moment este sa cititi la sursa, direct.

Share on FacebookShare on LinkedInEmail this to someoneTweet about this on Twitter

Published by

Eduard Ciocirlan

http://ro.linkedin.com/pub/eduard-ciocirlan/0/ab7/b75

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code