Hotpoint… garantie completa pentru primii 5 ani de relatie

afis_5anigarantieUn proiect inceput acum mai bine de un an, aflat deja in a 5a etapa. Un mecanism simplu, bazat pe inscrierea produselor achizitionate pe site, urmarite pe baza unor coduri tiparite, razuibile dupa achizitie.

Cifre relevante:

  • 2014 vs 2013: ritmul de inscrieri la 4 luni de program este dublu – piata, brandul au prins viteza si programul a prins radacini
  • accept conversatie de marketing – in jur de 40% dintre cumparatorii subscrisi, pe tot parcursul programului
  • o informatie interesanta, sezonalitatea accentuata a achizitiilor; cresteri de toamna primavara de peste 30% de la o luna la alta

Pasul urmator, logic: programul sa devina cu adevarat ‘de loialitate’ si poate un pic ‘social’. Acesti cumparatori merita recompensati; intr-un mediu atit de concurential fiecare cumparator conteaza; daca revine la brand pentru a doua achizitie, deja a umplut o treime din bucatarie cu produse Hotpoint; daca pleaca, ne vom reintilni cu el peste 5-6 ani, cind se gindeste din nou.

Pentru ca, in baza de date se observa clar ca:

  • roughly 1 din 5 cumparatori este multiplu, cumpara mai mult de un electrocasnic de aceeasi marca; daca asta este oarecum intuitiv,
  • 1 din 15 cumparatori nu este doar cumparator multiplu ci revine la un interval de timp, face repurchase!

Poate produsele sint de vina:) insa potentialul este acolo; sint oameni loiali brandului si pot fi descoperiti multi altii.

Deci, s-o facem.

_Afis-sep

Share on FacebookShare on LinkedInEmail this to someoneTweet about this on Twitter

Published by

Eduard Ciocirlan

http://ro.linkedin.com/pub/eduard-ciocirlan/0/ab7/b75

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code